Helloj

Tiden går så fort. Det är läskigt!
Iaf. Så hra helgen rullat iväg. Fredagkväll låg jag bara på soffan som ett vrak, huvudet va nära att sprängas. Men jag överlevde. Vi fixade lite med köttet som skulle användas på lördagen.
Igår va Patrik Mimmi och Tilde här. Vi käkade Fondue och spelade spel. Riktig myskväll. Fast det tar en jäkla tid att äta, en liten köttbit åt gången. Nästan så att man hungrar ihjäl emellan varven :P

Idag händer inte ett skit. Jag ligger på soffan som ett vrak, börjar bli hungrig så kanske ska gå ner och äta lite. Daniel är ute och fiskar. Så nu hoppas jag på fiskmiddag i veckan. Men det brukar jue gå som det gå ;)

Sen måste  jag jue berätta. Tydligen är inte katterna vana vid ett städat hus och ett dammsugat och moppat golv :P Zowie sprang fram och tillbaka i 180. Rätt va det är hör jag ett "bromsljud", glid ljud. Sen en duns och efter det ett par dunsar till. Då har hon inte lyckats fått stopp, typ fått sladd och ramlat nerför trappen. Jag springer bort till trappen. Då står hon längst ner och tittar uppför trappen ungefär som att det va en jävla karusell

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0