Bitterfitta

Nu kommer jag verkligen att låta som en bitterfitta. Men det tar jag!
Jag hatar verkligen att sopsortera, det ligger grejor överallt som ska iväg, man glömmer alltid att ta med det och tar man med det kör man runt med skiten i bilen några månader innan man kommer ihåg att det ska iväg. Sen så när man äntligen kommer ihåg att lasta av det, då är dessa jävla gröna container (hur fasen stavas det?) fulla. Det är grejor utanför och dom är sprickfärdiga..
Varför ska vi då jävla med detta då kommunen inte sköter sitt? Sen ska man sortera allt, men det är omöjligt för dom som inte har bil. Eller hur gör ni som inte har bil?
Problemet i detta är egentligen att ifrån första början är jag jue senil som inte tar med det och sedan inte kommer ihåg att tömma av det. Jag har bil och körkort så det är lugnt. Men jag är lite lätt upprörd :P

Sen så skulle jag till Maxi och handla. Kvart över sex ratta jag in bilen på parkeringen som är totalt tom. Maxi helvetet brukar stänga sju på helgen. Men icke numera, för nu stänger dom sex. SKITAFFÄR.

Nu ska jag gå och få mig en kram av en dränkt Daniel (han ramla när han va å fiska)

Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0