Ledig

Igår va min lediga dag. Riktigt skönt faktiskt att vara ledig en vardag, då jag jobbat måndag till fredag hela sommaren. Visst, klagar inte på det, för har haft självklart lediga helger liksom. Men ska man göra något ärende eller så är det svårt att matcha in det en lördag till exempel. Men iaf, så va det min lediga dag igår. Va på arbetsförmedlingen för att anmäla att jag är arbetslös 20%. Rätt sjukt egentligen, men är för att jag ska få stämpla upp. Sen så åkte vi till Osby, Daniel ville gå på fiskebutiken och jag ville gå på klädbutiken där. Så jäkla bra affär, billigt och väldigt fina kläder. Köpte däremot ingenting, då vi ska till Ullared i helgen, känns tokigt att köpa något och så kanske jag hittar det där :P Just, jag köpte panelgardiner som jag ska få sy till själv också. Med stora stjärnor på. Älskar stjärnor! Dom va jättefina och vi va till och med överens om dom :P

Nu ska jag strax gå och borsta tänderna, sedan är jag klar. Så helvetes va det regnat i natt, inte sovit mycket så är faktiskt lite halvdöd idag. Men det är smällar man får ta, snart helg :D

Ha en jättebra dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa. Å här sitter man själv med värsta skitjobbet å ha ingen aning om va man ska göra :/

Men men, de löser sig väl. Hoppas jag.. Joda, nog tusan ä dä föst allt. Typ minusgrader å frost. Jäätte kul :P haha, gud va kul å åka till Ullared, Vill ja oxå göra. Måste tjata på Robert lite att vi ska åka ner dit :D hihi

2009-10-02 @ 19:42:13
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0