Sego

Dagarna bara försvinner, tyck jag skriver varje dag. Men tydligen inte :)
Idag va det möte, fick reda på sommarschemat och så, verkar faktiskt riktigt bra. Så jag hoppas det blir bra :) Ska få vara mer inne på lab så jag lär mig sticka och ta prover. Tycker det är så jävlarns roligt :)

Har ont i huvudet idag, vettisatan va det beror på. Mår illa, så väntar på att det ska knyta sig i magen så att jag får gå å kasta upp :P Huvudvärken brukar släppa då..

Ska göra nå vettigt nu, typ.. Titta på teve :P Hörs nån gång. Seg som jag är att skriva så är det lika bra jag skriver nån gång ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag hittade klänningarna på kläddax faktiskt. Men dom va inte lika snygga i verkligeheten :P eller dom satt inte så bra kanske man ska säga :P

2009-03-25 @ 17:05:12
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0