Helgen och idag.

Inte skrivit på hela helgen.
Kan dra en snabbis om vad som hänt :P Fredags så va det då begravning, jobbigt som tusan. Men trodde inget annat heller, egentligen. Det gick bra, så bra det kan gå.
I lördags så packade jag allt för min lilla tripp ner till Daniel, var även på stan en sväng å kika runt. Köpte en vårjacka, som va behövligt då jag sällan hittar någon jacka.
Igår så jobbade jag mellan kvart i sju och fyra, det gick väl så där. Förstår bara inte varför vissa ska vara så jävla otrevliga! Men är hon otrevlig så är jag det. Så det så :P

Idag då, så åkte jag äntligen! Är nere hos Daniel nu. Resan gick jättebra, ingen försening för ovanlighetens skull. Fick sitta själv hela vägen så det va väldigt lite folk. Skönt, så man kunde sträcka ut benen :P

Nu ska jag gå och skära till lite sallad, eller om jag ska göra det imorgon på morgonen? Det får bli så..

Det får bli sängen istället, ska börja min praktik imorgon. Fyra veckor på vårdcentralen här i Älmhult. Ska bli skojs, hoppas jag :P Daniel visade mig ikväll vars det va någonstans, så får se om jag hittar imorgon, eller om det går ut larm på radion om att jag åker runt å virrar ;) Ni kan jue höra efter.

Sov så gott. Hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Tina

grävgrävgrävgräv! om du nu sitter vid hans dator och har fri tillgång så gräv kvinna! ;P jag älskar att snoka i datorer. fattar du hur mycke som ryms i dom? ;) kramkram

2009-03-03 @ 07:09:37
URL: http://tinathornberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Joda, det gå bara bra. Mycket å packa å bära ner bara. Man inser inte hur mkt saker man ha förrän man ska flytta :P haha, hur gå det på praktiken da?

2009-03-03 @ 18:45:42
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0