Lite kort

Vecka sedan jag skrev. Seg jag är :P
Var på bio igår, Änglar och Demoner. Jag tyckte den va bra, men det gjorde inte Daniel. Men det är som det alltid är, har man läst boken innan som han gjort så brukar filmen vara dynga :P

Idag så ska jag baka citronpaj, putsa fönster, sätta upp gardiner och ikväll blir det grilla hos Patrik och Mimmie. Är väl typ fotboll ikväll va? Tror det, så dom ska kika på det, jag tänkte att jag kan gärna leka med Tildes hästar eller nått.. Hatar verkligen fotboll.

Nu ska jag gå å borsta tänderna sedan blir det Maxi och handla..

Ha en bra lördag! Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Match, hoppas lyckan finns ;P

Själv? :)

2009-06-06 @ 18:37:04
URL: http://hannanordlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0