Ett litet inlägg så här på kvällskvisten

Då va midsommar över för denna gången. Jag fattar nog inte riktigt vitsen med midsommar egentligen. Är det som alla andra högtider vi har? Äta och äta, äta lite till och sedan lite äta på kvällen? Daniel sa att det va typ för att det vänder och blir mörkare. Jippie, är det verkligen något att fira?

Helgen har i vilket fall som helst varit lugn. Vi grillade och hade det riktigt trevligt i fredags. Drack Marinella som jag inte druckit på hur länge som helst, har mest blivit att jag druckit öl och vin om gjort det liksom :)
Tilde var jätterolig i fredags, förbannat söt och charmig. Hade sina små hyss för sig, men det förlåter man snabbt när hon är så jäklarnas söt :P

Igår så blev det en slappdag. Jag var sugen på att åka iväg som typ till Birsta eller nått sånt, men finns som inget som här. Jo, i Helsingborg. Men kändes lite långt då vi va där för ett litet tag sen bara. Så vi blev bara hemma, Daniel fixade med fönster och jag.. Gjorde tydligen inte ett skit, inget jag minns iaf :P

Vi va förresten på ikea idag, helvete va folk där var. Kön var jättelång! Hatar kö! Varmt och jävligt är det alltid och det slår aldrig fel. Alltid är det nått pucko i kön som man blir irriterad på och står å kika på hela tiden :P Tidsfördriv!

Nu ska jag gå å duscha, sedan blir det sängen för min del. Ny vecka ligger framför oss. Så skojj :P Snart helg igen, hoppas jag.
Just ja, syrran och jag har suttit å spanat lite på nätet. Troligtvis blir det dejt med mamma och syrran och såklart mig då, i september i stockholm. Är rätt lagomt, halva vägen var liksom! Så kommer dom ner i juli, jag överlever till september då jag får lite mamma/systerdos sedan blir det jul. Jävliga är att pappa kommer jag bara träffa i juli sen jul.
Kan inte förneka det, men jag längtar faktiskt efter alla hemma! Alla mina liksom! Här nere är det jue, lite självklart, Daniels familj vi umgås med, hans nära och kära liksom.

Men, jag överlever det med. Nu måste jag gå. Herrejesus, morgontröttare än jag finns jue inte. :P

Dröm sött. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fatta inte heller riktigt grejen med midsommar. Men en extra ledig dag tacka man juh inte nej till ;) Hade ni de bra i helgen da?

Kul att du fått förlängt med jobbet oxå! Grattis :D

2009-06-22 @ 14:33:29
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, de ä verkligen mysigt. Å så stort! Haha, svårt å fatta att de ä sån stor marknad i lilla Åsele :P

2009-06-23 @ 11:59:44
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0