Skriver

Nu har dom åkt hem. Enormt trist, men vi ska försöka pyssla ihop lite ledigt i höst och åka upp några dagar.
Jag var deppig när dom åkt idag, så vi satt oss på tåget och åkte ner till hässleholm. Kikade på Harry Potter (jag vet, jag skäms för att jag hamnat i träsket. Men är inget att göra åt ;)

Jag har städat och tagit bilder, ska bara sätta mig och föra över dom. Måste jue passa på nu när det är fint, för det brukar inte hålla länge tills det ser förjävligt ut igen. Det är vi bra på.

Skönt med helg snart igen. Bara två dagar kvar. Lördag ska vi vara barnvakt åt Tilde, ska bli mysigt. Bara hon är på gott humör ;) Se vad vi ska hitta på. Vi ska jue till Göteborg nästa fredag och kika U2. Så skulle vilja ha nått nytt att ta på mig.
Kommit till en sån period att alla kläder är slitna så måste nästan ha nått :P

Nu ska jag hänga upp lite lakan. Sen blir det sängen. Pussåkram. Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bilder, bilder, bilder, bilder :D

2009-07-22 @ 22:46:55
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, härligt ;) De ä så typiskt de där, när man städa ä man så nöjd. Så tänker man "Den här gången ska ja verkligen hålla undan så de jämta ä fint" Jo tjena. Klara man de en dag gör man de bra :P haha.

Ja, Åsele va helt underbart :D Inte en droppe regn när vi va där. Men dan innan hade de spö regna. Men vi klara oss. Så de va skönt :D

2009-07-22 @ 23:00:24
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0