Vad gjorde jag åt min tråkighet?

Jo det ska ni få veta. Jag gick och ställde mig framför spegeln och insåg att jag behövde plocka ögonbrynen och klippa luggen. Så jag började med att tejpa för ögonbrynen med maskeringstejp, kammade sedan ner luggen och tog pappas hårtrimmer för att raka den istället för att klippa. Tycker det blir så kantigt när man klipper. Vad händer? Jag trycker för hårt så det går igenom tejpen så en bit av ögonbrynet ryker, så av med tejpen och sen va de till att fixa till det så gott det gick. Nog för att jag behövde plocka till dom, men raka va väl att överdriva!

Sedan så sminkade jag mig länge och väl och gjorde i ordning håret. Sen satt jag mig och gjorde uppgifter. Haha, skittråkigt, jag vet. Men nått blev det att göra :)

Va till stan en sväng i eftermiddag, handlade lite och så.

Nu tänkte jag gå och lägga mig.. Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0