Trött och seg

Sov så otroligt dåligt i natt. Vaknade flera gånger och kände som om att jag inte fått sova någonting! Så idag är jag jävulska trött och frusen!
Men det gick superbra på skolan. Vi har haft "prov" i hlr. Där vi va två och två; jag och elenor. Så va det en patient som fått hjärtstopp (stackars dockan, den har varit utsatt för det mesta idag). Så fick vi göra det man ska göra när sånt händer. Det va skitroligt! Haha.. Sen va det lite blodtrycks-tagning, kolla puls/andning/ögon/temp på varandra. Så det va jätteroligt, kul när det är mer än att sitta bara å stirra in i en tavla!

Nu tänkte jag gå å lägga mig i soffan och vila lite. Är helt matt :P Pussåkram
Vi hörs sen. Såklart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0