Torsdag

Så har denna dagen nyss gått. Var på skolan klockan nio imorse för prov, gick jue superbra det! Va som ett muntligt prov jag fick göra. Prata är jag bra på, ibland, så det funkade fint!
Sedan har jag fixat till en kjol som va så konstig. Men nu är den ännu mer konstig så måste fixa till det :P Älskar att sy, sa det till mamma, att jag ska nog öppna mig en liten sy-service. Haha, Svensson, är du på? Jag kan ha lite omplåstringshjälp också, så jag har nån nytta utav min utbildning ;)

Ikväll så ska jag försöka fixa till mina sista uppgifter så jag kan skicka in dom. Ska även stryka till kläderna jag ska ha på mig imorgon, så det är i ordning.
Måste börja packa också, hatar att packa för det blir alltid för mycket och alltid är det något man glömmer ändå. :P Helst nu när jag ska va borta så länge.

Ska göra lite nytta nu. Ha det fint hörrni.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, nä. fy faan, personligt brev ä inge roligt. Ska man bara sitta å skriva hur bra man å å bla bla bla. Som man inte ens tro på själv :P

2009-02-27 @ 11:11:39
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Du är utmanad i min blogg :)

2009-02-28 @ 08:45:16
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0