Sovit oroligt i natt

Vaknade kring halvett av att det pep. Ja alltså, ett tyst piiip. Tänkte, att va i helvete är det som piper. Skraj som jag är så låg jag med stora ögon och kika runt, öronen stora som Dumbo´s för att pejla in vars pipet kommer ifrån. Efter ett tag inser jag, för helvete det är min andning. Det piper i bröstet på mig! Haha.. Så blev att kliva upp å suga i sig lite astma-spray.
Sen har jag vaknat flera gånger, näsan känns alldeles täppt och bröstet lika så.. Hatar att bli sjuk på så vis, när jag inte får någon luft! Panik

Så jag klev upp vid nio. Gav hunden mat, eldade sedan gick jag ut med fanskapet. Men eftersom det troligtvis är älgar i närheten så kan man jue inte sätta sig ner å pissa fort utan man måste fjanta runt. Så där står jag, nästan 20 minus och är på väg att frysa ihjäl på grund av hundfaan!

Till slut så kunde na slå ner arslet och jag få gå in. En dusch och lite frukost så är man på g :) Ska sätta mig och göra det jag alltid gör. Fick tillbaka uppgifter jag skickade in i helgen. Dom va godkända! Så skönt.

Ha en fin dag. Pussåkram

Typ nitton dagar kvar till jag får träffa min Svensson :( Nästan katastrofalt länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0