Sov så gott.

Så va det kväll. Ska strax tassa iväg till min madrass på golvet och sova, känner mig riktigt trött!

Imorgon så ska jag som vanligt sitta här, även ringa min kontaktperson på vårdcentralen och fråga lite saker jag glömde idag å så. Hoppas jag får tag på henne :)

Saknar min Daniel, men nu ser jag iaf ett litet ljus i tunneln :) Är jue bara typ tre veckor kvar :P Haha! Men känns bra, bättre än typ tio! Skulle ju säkert gå lika bra att vänta i tills hela kursen är slut, men går det att lösa innan så vi kan träffas tar jag ju hellre det. Skulle nog halv dö annars i saknad ;)

Ikväll så blev jag tvärsugen på cocacola! Så när vi hade käkat blev det en sväng på ica för att köpa en flaska, jag är nog lite beroende! Men jag gillar det. Å det skadar ju ingen annan att jag dricker det :P

Nattinatt. Pussåkram


Kommentarer
Postat av: My

Har antingen dagverksamheten i Timrå eller så anhörigcentrum i Sundsvall som praktikplats :) Kul att höra att den där mänskan hörde av sig till dig å!

2009-02-06 @ 05:45:25
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nä, men ändå om man vet att dom ä gammal och så ä dä ju lika jobbigt när dom väl gå bort. Man bli juh som lika ledsen å chockad ändå.

va kul att du fick praktikplats där :D Garttis!

2009-02-06 @ 13:30:30
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0