Solen bara skiner

Är så enormt fint väder ute! Lagomt kallt (om man klär på sig för vinter och inte som jag gjort; en klänning och tofflor) och en sol som värmer skönt!

Har iaf varit och handlat! Sedan har jag suttit och gjort en massa uppgifter, det går framåt! Men känner att vissa saker är jag osäker på. Så det är sånt som gör att man kör fast.

Förresten så blev det ingen bio igår, vi var helt enkelt för lat. Syrran kom hem kvart i sex, så skulle vi hinna käka å så. Kändes bara så stressigt, så det får bli en annan gång :) Men det går ju lika bra det.

Nu tänkter jag ta och brygga mig lite kaffe :) Haha..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men dä ä juh inte helt fel :) Va händer ihelgen da?

2009-02-13 @ 19:17:00
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0