Semla

Idag känns det som att jag fått mycket gjort faktiskt. Känns skönt! :) Fast vet egentligen inte vad jag gjort men ändå. :P
Va till stan med mamma, vi käkade lunch och jag åt bruna bönor med fläsk. Det är såå gott! Så mätt som satan när jag gick därifrån. Vi handlade lite och sedan blev det hemfärd.

Kikade på den där utbildningen jag skrev om för typ flera månader sedan. Den som man kan läsa in sig på undersköterska för svårt sjuka barn och nyfödda som är i Växjö. Ringde till kontaktpersonen på den utbildningen. Hon tyckte verkligen jag skulle söka och vi pratade lite om vad den handlar om. Är sååå sugen på att söka, så tror att jag ska göra det. Värsta som kan hända är att jag inte kommer in eller att jag kommer in men har fått jobb så jag inte kan gå.. Värre än så är det inte :)

Har just klämt i mig en semla som va riktigt god. Det är jue ändå fettisdag idag, så det är lovligt. Bara det att jag blir så jäkla mätt på dom, dom är så jävlarns biffig! :)

Nu ska jag fortsätta på mina uppgifter. Ha det så bra hörrni.

Just ja, har även fått godkänt i Lindrande vård nu, så nu jäklar har jag bara två kurser jag inte fått betygsatt än (en av dom läser jag fortfarande så betygsättningen i den kanske är förståeligt ;)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det är en 4a :p på typ 104 kvm. haha, så nog ha vi plats alltid :P

Jag tycker absolut du ska söka utbildningen :D Som du säger, kan juh inte bli värre än att du inte kommer in eller redan fått jobb :)

2009-02-24 @ 18:57:35
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Ja, men det lät inte helt fel :)

Jag tycker också du ska söka utbildningen!

2009-02-24 @ 21:10:14
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0