Seg

Haha, länge sedan jag skrev något.
Men, i fredags var jag på skolan. Hade tre redovisningar, som gick riktigt bra! Lite diskution å sånt, jag blir å jäkla ivrig när man ska prata och berätta vad man själv tycker och så :) Men fick godkänt iaf ;)
Helgen så har jag gjort lite allt möjligt, bland annat så blev det Kramfors en sväng igår! Länge sedan jag var där, var på Dollars. Tror att Daniel var lite avundsjuk på det ;)

Nu så sitter jag å skriver lite uppgifter! En uppgift är att göra en recension på 2-4 sidor, boken är bara 70 sidor! Recensionen får inte innehålla vad boken handlar om utan bara mina egna åsikter och så om det. Lite svårt tycker jag, för 2-4 sidor är rätt jäkla mycket ändå! Fast det brukar bli rätt bra när man satt igång å svamla ;)

Nu så tänkte jag ta mig en dusch, sedan fortsätta! Se om Daniel vaknar till liv så det blir lite prata ikväll?!

Ha en fin kväll. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Massa plugg i veckan, för du då? :)

2009-02-01 @ 19:29:44
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0