Så trött

Då jag kommit totalt snett med sömnen så blir jag så jävla trött.
Somnade kring nio igårkväll och sov 45 minuter, sen va jag vaken till typ tolv tror jag sen somnade jag och vaknade halvsju pigg som satan.
Så har det varit nästan hela veckan, att jag somnat sent på nå vis men vaknat tidigt och varit pigg. Men sen framåt dagen är jag så trött så jag är färdig att svimma!
Ska försöka lägga mig nu så jag kommer i takt, då jag ska upp imorgonbitti vid sju och försöka hålla mig vaken till ungefär tio imorgonkväll. Då måste jag väl ändå komma i vanliga sovningar igen. Orolig för mig själv när jag vaknar så tidigt, det är jue inte jag liksom ;)

Imorgon förhoppningsvis får jag reda på om jag får vara nere hos Daniel på praktik! Skulle va mysigt, för då är det bara fyra veckor kvar ungefär :/
Men känns mer positivt än dom tio veckorna som kan bli istället! Eller? :) Så håll tummarna är ni snälla! Så lovar jag vara snäll resten av året! För jag saknar han så det är inte klokt! Mindre än en vecka sen vi träffades men det känns som hundra år sedan. Förstår inte dom som klarar av att vara ifrån varandra jättelänge, jag skulle nog dö i saknad eller nått :P

Nu skriker sängen efter mig. Hörs imorgon. Nattinatt

Kommentarer
Postat av: My

Men åh vad härligt det lät :) Vad äre för kurs då?

2009-02-02 @ 08:56:21
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, äsch da. Det ä sånt man få ta. Du komma juh hitta rätt iaf :p Nä, emilie blev sjuk. Så det blev inge :/ Få ta den nån annan gelg iställe :) va ha du haft för dig ihelgen da?

2009-02-02 @ 11:46:18
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0