Så tråkigt jag har

Har så förbannat tråkigt. Sitter och försöker komma på en anledning att åka iväg nånstans. Typ till stan eller nått, men kommer inte på nått. Jävla skit! Funderar på att gå ut å gå, men vågar inte gå utan hundfaan och henne kan jag inte ta med på grund av älgen för hon blir galen. Så det skiter sig också! Nån som har nått förslag kanske?

Jag är sugen på att gå på bio, men det är så helvets kallt och det är inge bra att låta bilen stå och sedan starta den när den är kall. Så blir inte det heller :(

Haha vilket negativt inlägg det blev. Men sånt händer oss alla ibland :) Men jag är iaf på sånt enormt bra humör! Faktiskt.. :) Haha.. Har kommit på en sak jag vill göra, fast det blir typ i maj, så det är lite länge dit än. Måste höra med Svensson och syster först :P

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0