Måndag morgon

Igår skrev jag inget, vet inte varför men.. Vi var hos farmor, hela släkten och jag liksom! Sedan åkte vi hem och jag gjorde uppgifter, japp, där kom det! Ingen dag utan dom vettni ;)

Följde med syrran till stan då jag ska på skolan idag. Så åkte hon å handlade igårkväll. Åh jättelänge har jag varit sugen på FUN light "lemon lime" saft. Så hon köpte den till mig, men nu så inbillar jag mig att jag är törstig hela tiden så jag får gå å dricka. Den är sååå god, jag gillar den :D
Ska strax klä på mig och borsta tänderna, börjar nio idag men tänkte att jag skulle springa ner på ica å se om dom har nån sallad eller nått som jag kan köpa med mig till lunch. Känner mig less på all mat!

Nu måste jag skriva lite på uppgifterna innan jag går :) Pussåkram
Ha en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, det låter juh inte helt fel heller :)Vi va ut i Lördags och fira Sofhie. Riktigt skoj va det. Men söndan va mindre rolig.. :P

2009-02-16 @ 12:12:00
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0