Känner mig tom

Känner ingen motivation att sitta ner och skriva uppgifterna.
Gick och duscha i tron att jag skulle piggna till lite och sedan kunna sätta mig här. Men inte då!

Friskluft kanske skulle göra att hjärnan klarnar till lite?! Får se vad som händer. Känns som om jag har tusen tankar om allt.
Tusen tankar jag inte kan sätta ord på och få ur mig. Frågor som det nog inte finns några svar på. Äsch

Får bli bädda ner mig i soffan. Ingen mening att sitta här och stirra på ett papper med frågor, men inte kunna svara på dom ändå..

Saknar Daniel, vill ha han här! None
Förhoppningsvis ses vi snart, om bara människan hör av sig! Men med min vanliga otur så får jag väl ingen praktik där nere..

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0