Jag vet inte men

Känns som om denna veckan har gått väldigt fort, men börjar jag tänka så är det bara onsdag (visst är det onsdag?)
Känns som evigheter sedan det var måndag och farfar gick bort, känns konstigt. Visst, man tröstar sig med det ena efter det andra; han var gammal, han fick vara hemma, han var frisk.. blablabla.
Ja det var så! det var det bästa av allt, för han fick vara där han trivdes, behövde inte ligga på något sjukhus/äldreboende och vara jättedålig! Men det är lika jävligt ändå..

Iaf så.. Idag ska jag göra lite uppgifter, som vanligt. Sen ska jag försöka hitta på någon middag till mig och syster. Förslag någon? Jag är sugen på bacon med antingen kroppkakor eller palt (det smakar likadant, så måste jue skriva båda). Men får se, har inte så värst mycket matlust. Är bara törstig som satan.
Har börjat fått ont i halsen och kroppen. Så hoppas vara det är för någon dag! Men bättre nu än senare då jag drar igång med praktiken eller så..

Sitter och väntar på att någon ifrån vårdcentrals-tjoffset ska ringa och säga "Absolut får du vara här, så roligt". Haha, så fort mobilen ringer så hoppar jag till å vågar knappt titta vem det är, för bara hoppas det ska stå privat nummer :)

Nu ska jag hämta mig något att dricka sedan göra lite nyttigheter.

Ha en fin dag! Kram

Kommentarer
Postat av: joyce

HEJSAN



VILL DU VARA MED O TÄVLA OM FINA KLÄNNINGAR FRÅN NELLY?

HAR VALT UT 5 KLÄNNINGAR SOM NI KAN VÄLJA EMELLAN !

http://shoppingholicmom.blogg.se/2009/february/tavling-klanningar-fran-nelly.html

KRAM

2009-02-04 @ 20:21:46
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, men det bruka juh va så den här tiden på året :/ Läste om farfar din. Usch va tråkigt :( Jobbigt när sånt händer :(

2009-02-04 @ 23:53:36
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0