Jag vet inte men..

Alla har vi väl både bra och dåliga dagar, antar jag. Men nu känner jag att jag haft en riktigt dålig vecka.
Visst, jag känner mig aldrig nöjd med hur jag ser ut när jag gjort mig i ordning, för det finns alltid massor jag vill ändra på å så. Men sista veckan har verkligen varit så att jag inte ens känt någon mening att sminka mig och gjort mig i ordning. Det ser lika tragiskt ut för det.
Jag vill också bara kunna ruffsa till håret å slita på mig någon "gammal trasa" och se bra ut som många andra verkar kunna göra.

Jag är nog rätt mesig så, för minsta lilla negativa kommentar kan verkligen knäcka mig. Inte knäcka mig kanske, men göra mig nedstämd. Inte om någon okänd säger något för det bryr jag mig inte om. Utan om någon som står mig nära säger något kan jag verkligen ta åt mig och gå och fundera på om det verkligen är så. Skitjobbigt. Låter löjligt men..

Ajja, kvällen har inte inneburit något nytt. Postade en bok till en tjej som ville ha omvårdnadsboken sedan har jag suttit med dessa jävla uppgifter! Hyggligt less, men är snart klar! Så får se det positivt på så vis..
Ska strax gå och borsta tänderna och lägga mig. Känner mig lite trött.

Men vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att helgen bli bättre än veckan ha varit :)

Han ha fått jobb på swelog tro ja det hette.. dom skruva i skogsmaskiner :p

2009-02-20 @ 11:26:35
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0