Jag tror att jag har nå fel

Ja, inget allvarligt eller så men..
Innan jag kan öppna ett dokument för att påbörja uppgifterna så måste jag → läsa alla bloggar jag brukar läsa (typ tio stycken), sen läser jag aftonbladet, kollar min mail, kikar på tjuvlyssnat. Sen när allt det är gjort, då kan jag börja med det jag ska :P Haha.. Allvarligt fel

Idag så är det som vanligt uppgifter, ska gå en sväng på stan i eftermiddag. Skulle vilja klippa mig, så ska kika i sundsvall imorgon när vi ska ner om det finns nått jag kan kila in på. Trudes brukar ha tider, så kanske blir där. Vi får se.
Sen får jag se om jag åker hem till mamma och pappa ikväll och kika let´s dance på deras nya teve. :P Problemet är väl att pappa vill kika på nå annat :P

Nu har jag kollat klart allt jag ska, så tänkte sätta igång med mina uppgifter. Hörs senare.

Förresten, det är för tusan helg snart. Är så sugen på att hitta på nå roligt, men lär bli sundsvall imorgon. Sen lugnt. Har inte pengar till annat egentligen :)

Kommentarer
Postat av: My

Känner igen det där med alla bloggar man måste läsa och greja, istället för att göra det när man är klar med allt :)

2009-02-20 @ 14:56:07
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0