Ja vad ska man säga

Hur jävla mycket snö finns det att släppa ner? Så jävulskt va det snöat denna dag. Å det fortsätter. Kommer jag bli insnöad?
Idag så har jag varit duktig, klev upp vid tio och gick ut för att skotta snö och gå en sväng med hunden. Eller rättare sagt hundjäveln. Eftersom jag inte är den stadigaste på denna jord å ramlade jag två gånger i två olika snödrivor!

Sedan har jag suttit med uppgifterna ifrån klockan tolv till typ halvsju. Hade en prat-paus där, för det va Daniel-dags då :D Sen har jag suttit ifrån åtta till typ tio. Så nu är jag klar och less, har jätteont i axlarna för att jag suttit vid datorn hela dagen!

Imorgon är det skola mellan nio och tre, sedan blir det lugnt! Blir väl som vanligt; Datorn!

Nu tänkte jag gå och lägga mig, är faktiskt trött :) Sov så gott hörrni. Pussåkram

Tycker om Daniel mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0