Idag.

Så va det lördag. Men, idag för två år sedan tog jag körkortet :) Så nu är den där prövtiden över.

Men iaf, idag har det varit en slapp-dag utan dess like! Sov till tio, klev upp och käkade frukost. Sen har jag legat som ett vrak i soffan och bara mesat på.
Nu sitter jag dock här med mina jävla uppgifter! Så less på dom, men jag ser slutet så motivationen finns här, lite iaf :)

Igår bokade jag biljetter ner till Daniel. Åker ner den andra mars och hit hem, tillsammans med Daniel, den sjunde april. Blir borta länge och får vara med han lääänge. Så jag gillar det :)

Sen är det över, efter praktiken är jag klar! Känns läskigt. Men för faan, då är jag ju klar och är fri, haha. Känns som om detta året gått så förbannat fort, men bra är väl det! :)


Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohh, nice att prövotiden är slut. Dags å börja racea nu da ;)Oj, va länge du bli bort. Skoj att han följer med upp sen a :)

2009-02-08 @ 10:49:19
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0