Idag såå..

...har jag varit jävligt aktiv alltså ;)
Nä men, vaknade vid sex. Gick ut med hunden, eldade här och nere i garaget! Sedan bäddade jag ner mig i soffan och försökte sova en stund till. Men jag har jue blivit som en kärring, som vaknar tidigt så jag somnade inge mer. Tokigt.
Käkade ingen frukost så när syrran vaknade så gjorde vi oss i ordning å åkte till stan, klockan var lunch-tid, jag var hungrig som ett as så det fick bli lunch istället!
Vi åt som att vi aldrig sett mat förut, jag verkligen älskar Valvets lunch-buffé i stan! Så gott..

Vi rullade oss hemåt, åkte och solade åkte sedan och köpte glass. Va jue bara tjugo minus så det va gott med lite glass ;)

Just jävlar, i förmiddags så ringde jag till Daniels sjukgymnast. Hon var ingen munter dam vill jag lova, en riktig surskata om jag själv får uttrycka mig! Fick även tag på människan som har hand om APU-tjoffset på vårdcentralerna där nere. Hon lät jättepositiv till att jag ville komma ner. Så hon skulle prata med undersköterskorna på vårdcentralen och se om dom ville ha en praktik-elev. Hoppas verkligen det! Vill åka ner..
Men vi får se, dom skulle höra av sig denna veckan. Hörrni? Håll tummen :)

Nu ska jag gå å dega ner mig i soffan. Är trött, saknar Daniel och är fortfarande proppmätt så jag måste sträcka ut magen lite :P

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Blir klar i december. Har väll 2 kurser kvar, som är låååånga. :P

2009-02-04 @ 08:53:31
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0