Helgen

I fredagskväll så fick jag det jag längtat efter sååå länge; Att dippa morötter och gurka. Det är så enormt gott.
Men jag har som glömt bort det varenda gång jag varit på affären. Men nu slog jag till!

Igår så åkte vi till Sundsvall. Blev egentligen inte så mycket handlat, letade inneskor till praktiken som jag inte hittade. Men kom hem med en kjol tills på fredag, mascara, hårspray å två par strumpor :)
Kom hem lagomt till melodifestivalen så kikade på den tills Daniel ringde!

Idag så har jag inte gjort ett smack! :) Ska göra lite uppgifter tänkte jag.

Där va min helg i stora drag. Veckan kommer ser ut så att det blir uppgifter och kolla igenom allt jag gjort! För det kommer som bli prov på torsdag. Sen så är det begravning på fredag.
Jag måste även åka till stan å kika på inneskor och jag måste tvätta en massor för att ha rent tills jag åker. Helvete va jag längtar tills nästa måndag! Längtar efter Daniel nått enormt!

Hörs sen. Ska gå å hämta mig lite att dricka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0