Hej Hallå

Ny dag, nya möjligheter. Eller vad säger ni? :)
Jag har sovit dåligt som satan, drömt mardrömmar om tre personer som sköt som galningar kring sig. Herregud, folk bara dog och jag vakna av att jag grinar och kudden är alldeles blöt. Illa :)

Nu så tänkte jag göra lite frukost, käka den och sedan ta tag i uppgifterna. Igen! Skriver jag om något annat eller? ;)
Jag ringde min lärare innan, då begravningen hamnade på dagen för praktiskt prov. Hon sa att det skulle ordna sig, sa även att jag inte skulle söka på fler ställen förän människan hört av sig :)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: My

Oh, du gör ne bra med uppgifterna! Snart klar ju ;)

2009-02-05 @ 10:25:21
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0