Äsch, rubrikstrejk

Idag har jag suttit med dessa jävla uppgifter. Fyra helt klara av fjorton. Går ändå framåt ;) Tror det är tre uppgifter till som strax är klara om jag bara hittar vad ordet betyder. Ska definiera ord, riktigt kul och intressant. Men jävligt när man inte hittar något om det, för allt står inte förklarat. Sen kan det va såna enkla ord så halskrage, hur faan förklara man vad det är :P Man vet va det är men få ner det på papper med exempel kan va värre :P

Nu ska jag strax ta mig en dusch å fixa iordning med, ska åka till stan en sväng. Syrran vet inte vad hon ska ha på sig riktigt på fredag så ska hjälpa henne att hitta något i denna stora stad med stort utbud ;)

Längtar så enormt mycket nu tills på måndag när jag äntligen efter hur många veckor som helst ska få träffa Daniel igen. Känts som att tiden stått stilla sedan jag åkte därifrån sist, längtar tillbaka. Trivs där med han. Så denna gången kommer vi träffas länge, sex-sju veckor blir det. Sen får vi se vad som händer :) Jag är jue klar sedan, så ska börja ragga jobb.

Nu så är duschen ledig. Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, personligt brev gjorde vi för ett år sedan - och jag kan säga att jag hade svårt för det. Aldrig gjort det innan heller ;) Men hoppas det går bra för dig i vilket fall som helst!

Jadu, jag vet inte ännu.. Om man får någe jobbnapp eller om man ska sätta sig i skolbänken igen. Eller göra något annat ett tag. Jag är sugen på att jobba, för plugga har jag gjort alldeles för mycket nu ;)

2009-02-26 @ 12:16:59
Postat av: My

Var jag som kommenterade om personliga brevet ;)

2009-02-26 @ 12:17:39
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sizz

Tack så mycket!

2009-02-26 @ 16:05:50
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0