Alla Hjärtans Dag

Men dock har den rullat fram som vilken dag som helst.
Klev upp, gjorde mig i ordning så åkte jag å syrran till Långsele och handlade, sedan på mormor och morfars grav för att tända ljus.
Sedan har jag käkat revbensspjäll (sååå gott) och suttit med uppgifter. Alltså som vilken dag som helst!

Är så sugen på att hitta på något roligt ikväll, men, kvällen är jue för tusan snart över :P

Har suttit och kikat på Melodifestivalen, tycker att det är halvdåliga låtar allt som är med. Fast gillar dom som va först att gå vidare till finalen! Jag gillar det :)

Nu ska jag fika lite smörgås och mjölk :)

Tycker om min Daniel så enormt mycket! Inte länge kvar nu tills vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0