Aktiv som få

Ja idag har jag varit sååå aktiv :) Klev upp, eldade, gav hunden mat, gick ut med henne, eldade i garaget, eldade inne, gjorde mig i ordning för stan.
I stan käkade jag lunch med syrran, fixade lite saker till mamma och sedan köpte jag en kalender. Som jag gör alla nya år, men sedan skiter det sig. Jag är duktig som satan och skriver ifrån början, men det brukar skita sig rätt fort. Men ändå, en tradition är till för att följas :)

Nu så har jag skrivit lite uppgifter och strax blir det mat. Risgrynsgröt med äggsmörgås. Haha, vilken middag, men jag orkar inte göra något annat. Jag och syrran ska på bio ikväll, ska se Bröllopsduellen. Länge sedan jag var på bio, tror jag? Nej för satan, va det jue inte :) Va ju i janari med Daniel. Vi såg Wallander och jag var rädd :)

Nu ska jag gå å elda ännu mer. Hörs sen

Vet ni? Jag tycker om Daniel, så helvetes mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0