Nyårsafton

Så har detta året gått till historia och vi väntar på ett nytt år. Kan tycka det känns så jobbigt när det slår om till nytt år. Känns som folk har så mycket krav på sig själva och på andra, just för att de tär nytt år och man borde bli bättre. Lärt sig av det förra så man inte gör samma misstag igen.

Iaf. Jag sitter med färg i håret, ska duscha ur det om en liten stund bara. Nu har jag bakat ut bagutterna som legat och jäst i två timmar, nu ska dom bara jäsa tjugo minuter till. Ska ha med dom ikväll om dom ser kloka ut, annars så drar jag väl ner på Willys å köper några. Ingen lär misstänka något va? :P

Vad har hänt denna vecka? Icke mycket.  Jag har jobbat i 1½ dag :P Var till Daniels föräldrar och käkade middag igår. Gott va det. Dom är helt galna :P Sen har det inte hänt så mycket.

Ikväll ska vi som sagt iväg, ska till Daniels bror med familj och käka gott och ha det bra. Vindunken är inhandlad så får se om det blir gång på alla fyra hem i natt. Återstår att se :P

Vi hörs under helgen, så får vi se hur nyårsaftonen blev :P

Gott nytt år mina vänner och även mina ovänner om det finns några såna som läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0