Vecka helg och bak

Ja då va snart denna veckan över igen. Tycker att det varit en fruktansvärt lång vecka.
Daniel åker iväg imorgon tills på lördag, ska på goldtävling. Så jag funderar på om jag ska åka till Kristianstad och strosa runt lite? Kika lite affärer och bara mesa på. Tar nog tåger isf, lite bökigt att hitta parkering där.. Så.. Äsch, får se hur pigg jag är på lördagmorgon :P

Händer annars i helgen? Ingenting, imorgonkväll ska jag vara dö i soffan, lördagkväll lär jag va.. död tillsammans med Daniel i soffan och söndag blir nog lugn. Haha..

Nu har jag precis bakat typ baguetter/ciabatta/frallor. Vet inte riktigt va det är, men dom ser god ut iaf :P

Natti natt hörrni.


Tycker om dig såå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0