Uppgiften som knäckte mig

Ja rubriken säger allt :p Jävla uppgift, men nu är den inskickad å har även bett våran lärare att få prata med henne om den på torsdag. Den knäckte mig jue ;)
Har bara fyra uppgifter kvar nu.. Så imorgon, då jäklar blire skriva så fingrarna blöder :P

Kvällen annars har varit lugn. Uppgiften blev som sagt klar, har prata med Daniel (som alltid, jag vet.. Men det är dagsdosen Svensson vi snacka om. Den är behövlig) fikade lite och så har jag kikat på Andra Avenyn. Så nyfiken på vad som händer.. Haha..
På fredag är det bara två veckor kvar tills Daniel kommer upp. Så helvetes va jag längtar. Som jag skrivit innan så känns det som hundra år sedan vi träffades.. Men va jue bara förra måndagen, men ändå! Så är han uppe lite mer än en vecka. Mys!
Se om jag ska försöka åker ner i slutet av november å lite in i december. Är jue bjuden på kalas den 28:onde. Så ska om jag kan åka ner tills dess.

Adlibris, därifrån jag beställer alla böcker till skolan. Hade fått nå erbjudande om böcker å skit därifrån så jag tänker jag kunde klicka mig in å kika vad som fanns. För är jue som att jag loggar bara in där annars, beställer dom böcker jag ska ha till kursen sen snabbt bort därifrån. :P
Så ikväll så kika jag runt där. Så nu har jag beställt en kokbok som Leila har skrivit. Fick jue hennes bakbok när jag fyllde år.. Beställde även Jenna Jameson (tror hon stavar det så. vet inte), hennes bok "Att älska som en porrstjärna" Dom säger den ska va bra, så får jag se. Lite att läsa annar än omvårdnadsboken ;)

Nu ska jag gå å borsta gaddarna, sedan lägga mig. Ska ner å käka lunch med syster imorgon så måste kliva upp i tid ;)
Är jue lite så nu när jag pluggar. Är uppe sent, vaknar sent.. Men gör jue uppgifterna typ på eftermiddagarna å kvällarna. :P

Pussåkram. Sov så gott None

Kommentarer
Postat av: My

Jo, allt är bra :D Och skolan rullar på. Själv?

2008-10-15 @ 06:01:46
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0