Snö!

Det har jue för tusan snöat! Alldeles vitt på marken.
Haha, som jag muttra i våras att jag ville ha bort snön, ville ha vår och sommar. Men så nu, jag längtar efter snön, längtar efter lite kyla så man får burra på sig lite kläder :)

Ska åka tidigt imorgonbitti, vara det inte är slask å halt. Inte så roligt att köra då! Det ordnar nog sig, brukar jue göra det..
Har förresten nyss städat skafferiet. Där va det minsann kaos! Men nu är det så fint så.. Skrubbade även ugnen, vad är det med mig?
Är nog lite så att, kommer jag på själv att jag vill städa. Då gör jag det mer än gärna. Måste jag, så gör jag det inte. Det går som inte att få till det bra.. :P

Nu blire lite fika, sen droppa ner i säng. Sov så gott. Dröm sött!

Om två dagar, precis just nu. Är Daniel här! Har då aldrig varit med om längre skitvecka.. Tycker om dig

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, Men dä ä juh aldrig fel heller :P Va duktig du ä da som städa å håller på :D

2008-10-29 @ 22:17:04
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahahahahaha, nä verkligen inte :P Tycker du gör det bra som håller reda på dig själv ens ;)Liiite tragiskt när jag visste vart du hade dina saker när du själv inte hitta dom :p

2008-10-29 @ 23:27:15
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0