Inhandlat mat å varit seg

Sitter på biblioteket. Sover hos syrran ett par nätter å hon har ingen dator så då får jag traska hit!
Ingen fara det heller, men blev tvungen att maila en lärare!
Idag så har jag haft en slapp dag! Så skönt.. Vaknade sent, lite frukost å gjorde mig i ordning sen så blev det stan. Har köpt tygremsor typ som jag ska sy på min klänning. Är inga axelband på den å är livrädd jag tappar faanskapet! Har tre klänningar som e så.. Så köpte till allihop så får jag se hur det blir.
Blir det fult är det jue inte hela världen, för jag använder dom jue inte nu heller då dom är lite halvt förstor. Så jag hoppas axelbanden håller upp den :)

Har varit å handlat, mycket folk på konsum jag kände idag :P Gjorde jue inte annat än gick å heja, men det är kul. Vissa dagar se man jue inte en kotte som man ens känner igen.
Åter till handlingen, har fått ett recept ifrån matklubben på muffins med ahlgrens bilar i. Dom ska vi testa baka, så handlade till det och så handla jag till middagen idag. Kassler och potatisgratäng! Gott brukar det då bli...

Annars så blire läsa boken ikväll. Började imorse, men va som att jag inte såg nått. Dimmigt för ögonen å med glasögonen så blev det bara värre. Säkert för att jag var dödligt trött.

Nu ska jag börja bege mig hemåt. Ska bara iväg å kika skor först. Behöver inga, men roligt att titta..

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Joda, dä ä bra.. ha väl haft nån höst deprition eller nått. Ingen speciell anledning. Ha bara vare nere liksom. Men nu känns det bättre :D

2008-10-22 @ 18:06:32
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa (: Jag jobba hela helgen ja :/ Så det bli inte mycket annat :P Va ska du göra da?

2008-10-24 @ 11:20:14
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0