Fort som tusan

Satan i min gata va dagarna går fort! Inte klokt..
Idag så.. Vaknade jag sent, la mig iofs sent också. Gick upp å la mig i soffan.. Har som blivit min lilla rutin här nu på morgonen ;) Kika lite teve tills Daniel vaknade. Då blev det frukost, repris på Andra Avenyn å Daniel började röka fisken som vi skulle käka till middag :) Blev iväg med en fisk till hans bror å sen handla.
Kvällen har typ bara varit middag, mys å soffan å nu har han precis åkt för att jobba. Han börjar en timme tidigare idag, lite tråkigt.. Så tänkte att jag skulle baka kanelbullar nu :) Har jue vänt dygnet så kan jue ändå inte sova. Så ska sätta igång degen så den får jäsa, sen ska jag skriva lite på uppgifterna, sen baka! Kul. Jag gillar att baka..

Nu ska jag ringa mamma en sväng. Sen sätta igång!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, det dä ä dä där å ta sig tid å pallra sig ner till polisstation å göra dä :P ä väl där det sitter :P haha.

Jaså? Hoppas ni få trevligt ihelgen da :D Hälsa göteborg från mig ;P

2008-10-01 @ 21:12:11
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, å dä ä väl det där med kortet som skrämmer mig :P Usch, komma juh se hemskt ut :P men få försöka ta tag i det där snart :P Blev det goda bullar da?

2008-10-02 @ 00:10:35
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0