Dagen

Det där med att det skulle bara ta nån timme. Skitsnack ifrån min sida :P Det tog ifrån klockan tio till två. Mycket prat, funderingar och roligheter. Det är en intressant ämne när man börjar läsa om det, läsa lagar och folks åsikter..

Nu har jag precis varit å kika runt på staden. Blev en svart kjol med tunna smålinjer av vitt och rött, en kortärmad kofta och en röd långärmad baströja. Så nu har jag bränt lite pengar som sved i plånboken.
Ikväll blire datorn, med massor av uppgifter. Min kusins son är hos oss idag och ikväll. Så det lär bli att vara social med honom också :)

Sitter på biblioteket nu. Är så jävla kallt ute, så går liksom inte att strosa runt.

Ajja.. Har inte så mycket att skriva om nu :) Ha en fin kväll så hörs vi mer sen troligtvis :)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0