Allt å lite till

Ska börja med att skriva att jag är så sugen på ett coca cola i burk. Gud så gott det hade varit! Njutbart.. Har jag någon? Nej, får köpa en imorgon när jag ska på sjukhuset. Två stycken ska jag ha! Bara för att jag glömde köpa idag ;)

Helgen i Göteborg va som sagt jättemysig. Jävligt smal säng, jag åkte i golvet ett par gånger. Shoppa lite, ätit, varit på bio å bara haft det bra!
Tills hemresan.. Allt va frid å fröjd, tills tåghelvetet började rulla ifrån Göteborg. Daniel slog huvudet, tåget va trasigt så vi blev försenade för dom blev tvungen å fixa, när vi skulle till nästa tåg så va det försenat också! Det är så här så fort jag ska åka tåg. Tåget blir alltid försenat! Dynga.. Men hem till Daniel kom vi iaf :P
Åkte hem i måndags, då va tåget i tid minsann. Va till å med tre minuter tidig in på stationen i Stockholm! Måste ha varit rekord.

Igår så va jag till Kramfors. Lite smått att göra där, lite handla på konsum å dollars sen blev det hemfärd.
Blev förkyld på tåget på väg hem så jag är nog närmast död, så jag är som en vandrande döing! :P
Idag så va jag på skolan, psykologi. Mycket att ta in, helvetes mycket. Det är intressant, såklart. Men det är så mycket. Hjärnan brann jue när klockan va kvart i fyra! Men läraren är superbra, å rolig! Ivrig på nå vis, sen säger hon typ "ja så ska vi gå igenom det här, hej å hå.." "då va det klart, hej å hå" Jag tror hon gillar hej å hå ;)

Har egentligen inte så mycket mer att skriva om. Jag saknar Daniel, men han kommer upp nu i slutet av månaden. Längtar dit!
I helgen så är det marknad i sollefteå, jag gillar marknad! Ska köpa mig en munk, det är jag också sugen på. Sen kyckling. Tror marknad är till för att man ska äta ;)

Nu ska jag gå å knarka i mig lite alvedon, ta täcke å kudde å lägga mig i soffan. Knäckt soldag! Hej å hå...

Sugen jag blev på sockerkaka.. Gott! Men har inget margarin. Då går det inte att baka. Eller kan man göra en sockerkaka utan margarin? Varför har man det i egentligen? Ska undersöka detta. För det skulle va gott

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter ju som en trevlig helg :D Tur att du kom hem i tid iaf ;) jo, ja shoppade en del, fast att jag inte skulle göra det å inte ha nå pengar men. :P haha

2008-10-09 @ 23:14:45
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nja, vi köpte 28 munkar :P haha. Det va väl det enda. Jaa, tyckte det va jätte mkt folk, man fick ju slå sig fram typ :P Hitta du nå fynd da?

2008-10-11 @ 22:06:09
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0