Utmanad. Av Tina

Regler till utmaningen:

* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Utmanad av Tina

1. Jag är en klant, allt som kan jävlas gör jue såklart det

2. Jag älskar barn, men är samtidigt rädd för dom.

3. Min garderob består till största del av klänningar och kjolar.

4. Älskar vinter och snö, köra skoter och åka pulka. Men när det ska bli vår får faan snön försvinna fort

5. Att laga mat och baka är enormt roligt, så hade jag inte läst till undersköterska hade jag valt något inom det istället.

6. Nått av det godaste som finns är räkor! Det är sååå gott

7. Jag har enormt lätt för att bli åksjuk. Äckligt!

Nu utmanar jag.. Alla såklart! Herregud. Alla som vill får kopiera och skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0