Vad som hänt!

Då va denna veckan över, bara helgen kvar.
Dagen idag har varit så skön, solen har verkligen värmt å de har fläktat så skönt. Var ute idag på apun. Vi krattade mellan rosenbuskarna, kan meddela att jag är alldeles riven på armarna så de ser ut som jag försökt tagit livet av mig eller nått :P

Sen så kom jag hem, käkade lite mat, la mig i soffan för att jäsa och där däckade jag. Så jag har sovit nån timme, jätteskönt va det! :)
Skulle jue färga håret, men orkar inte. Får bli imorgon eller på söndag.
Sen så denna jävla pollen, varje år är de samma sak. Det slår till, sätter sig i näsa och ögon, men även i halsen. Det klias, det gör att jag låter hes och jag tappar rösten. Jävla dynga, låter jue som jag är jätteförkyld så folk blir jue rädd för mig :P Men jag är frisk, tror jag?

Mamma har bakat polka-maränger. Maränger med krossade polkagrisar i, så helvetes god va dom. Gudomligt! Men dock en jävulska drog, så en får de bli. Sen inge mer!
Ska gå å ta mig en hårdbrödsmörgås nu. Magen kurrar..

Ha en jättebra helg.

Saknar dig! Som satan.. Denna helgen, ingen bra helg. :(

Kommentarer
Postat av: My

Jobbigt det där med pollen :/ Men hoppas du får en trevlig helg iaf! Och polkamaränger lät gott! :)

2008-05-10 @ 10:21:38
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Sandra

haha, det låter bra det. Ska nog smita ivägen en sväng på marknaden imorn ja. Måste juh spana in telenors xpress säljare ;)Hoppas du få en bra helg du med!

2008-05-10 @ 13:55:13
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0