Skrivet

Ja ni.. Jag kan ärligt säga att jag glömt bort att skriva. Attans senilitet ;)
Allt är som vanligt, egentligen. Jag är på strålande humör, apu:n är otroligt roligt och lärorik, jag ska snart åka bort igen (fått biljetterna idag :D), livet leker helt enkelt :P

Fast känns lite sorgligt, nu när man riktgit kommit in i allt på apu-platsen, så har jag bara två dagar kvar denna vecka, åsså nästa vecka kvar. Sen är de slut! Men jag har haft roligt :)

Är ledig fredag. Så får se va den har att bjuda på, vill göra nå roligt :D Vill ha fint väder, att solen ska skina så man få lite färg på fläsket. :P Iaf ansiktet, men det räknas till fläsket ;)
Färgade håret förresten, i söndags. Mörkbrunt skulle de bli, när jag kommer å har tvättat ur är det svart. MISS! Men nu när jag duschat håret ett par gånger så är de riktigt mörkbrunt. Så nu trivs jag :) Tyckte det blev bra, helst nu när jag va nyklippt också, så känns de som ett litet lyft. :P Ego? Jag? Man får va de ;)

Nu ringde Daniel så nu blire prata med han :D Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa, dä ä skoj emd bröllop :D men ja känner knappt dom som ska gifta sig, ha bara träffa dom typ 2 ggr :P
Va händer ihelgen da?

2008-05-14 @ 13:43:13
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0