Mätt-Klippning-Längtan

Nu så är jag mätt vill jag lova. Skulle behöva lägga mig på sängen å jäsa ett tag :P
Va på apu:n till halvtre, ner med nå papper till stan och så väntade jag på syrran. Skulle ta en fika, men eftersom jag var hungrig å början till enormt tjurig så blev det mat istället :) Ann-Louice sa typ för länge sedan att light-pizza va super gott. Den va mindre och inte lika fett-ig som en vanlig pizza. Så blev en sån! Supergod.. :) Men orkade inte hela, men.. Ja ändå :)

Nu ikväll så tänkte jag skriva klart kompliteringarna till skolan, göra en ansiktsmask (ska göra den först, så jag sitter å skriver medans den är på. Smart va? :P) Sen blir det inte så mycket mer.. Håller på att tvätta litegrann nu, har mycket kläder så det blir mycket tvätt.
Sen så när jag va å klippte mig för två veckor sedan så klippte hon min lugg lite kortare och sned. Men nu har den jue växt så jag knappt ser ut på den sidan där den är längre på (höger). Så blir fram med saxen och fixa till lite. Jävligt att inte se nått jue :)

Sen så längtar jag till mycket just nu känns de som.
- Tills jag ska åka till Daniel, det är liksom största längtan. Tycker om (L)
- Inskolningen på Aspen måndag och tisdag. Ska bli så roligt
- Vårruset nästa onsdag. Skojjs, hoppas bara vädret blir bra.
- Tills sommaren kommer, alltså värmen :)
- Till skolan är slut, i typ april-maj nästa år.

Mycket! Men är liksom bara att vänta det, längta och vänta går väl hand i hand?

Så är det snart helg igen. Lördagkväll vet jag jue vad som händer. Men resten av helgen då? Syrran måste ha nya skor, så blir väl följa med henne på lördag och köpa såna. Fredag vet jag inte alls, söndag lär jue vara en döddag! Nu så här när jag tänker efter har jag jue tusan nästan hela helgen planerad! Jisses, glöm att jag skrev nått :P

Ansiktsmask-dags! Ha en superkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0