Åka långt bort..

Jag vill åka utomlands! Till Turkiet.. Suttit å kikat en massa resor å så, verkar så fint där. Vill åka! Varför ska de va så dyrt? En tia skulle väl gott räcka? :)
Eller, så skulle jag vilja åka till San Sebastian. Varför vet jag inte, sån sak jag bara fått för mig :P Nån som har ett par tusen över så där, så finns jag här. Bara att lämna över, jag tar tacksamt emot. Du ska jue inte behöva använda upp dina pengar själv ;)

Funderar på vad jag ska fylla kvällen med? En solning på solariumet kanske? Skulle va skönt, få lite färg. Är jue vit som ett lakan. Har jag småpengar hemma? Det har jag.. Det lär bli så!

En annan sak.. Jag har gått å fått helvetes med otur.. Jag bränner mig (gjort det två gånger bara idag), åker iväg i olika strumpor (svarta båda två, men mönster på den ena. FULT. Tur jag hade byxor som täckte spektaklet), jag spelade kort med en tant idag, å hon vann hela tiden medan jag inte vann nångång. (spelade fem-kort, spelade nog femton gånger eller så) Jag sätter i halsen hela tiden. Vad är det som händer? Har jag gjort någon, nått ont? Tror inte det.. Hörrni, säg till om jag gjort det ;) Slipper jag ta död på mig själv ;)

Tror inte jag hade nå mer på hjärtat nu? Lär nog skriva mer sen.. Är så trött! Vädrets fel, regnigt, blåsigt och jävligt. Skyller på det.

Godkväll folket

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men Linda, ska du inte med mej och Stina till Grekland då?;)

2008-05-14 @ 22:22:50
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0