Söndag..

Igen! Jäkla veckor att gå fort, men jag klagar inte! Fort ska de gå, sen kan de få sakta in där i början av maj nå dagar sen kan de få gå fort igen :) Tycka!

Ja helgen har varit kanoners, te Sundsvall en sväng igår. Köpte inget onödigt! Eller kanske, jag köpte mig en nopp-maskin. Kärring? Jag? Kanske, men den va super! Fatta mycket kläder man har som blivit så där fult noppiga. Fram med min lilla maskin, brum så e det klart! Som nytt. Rekommenderat köp vill jag lova.

Ja sen så.. Har helgen bara varit super ändå! Pratat massvis med "dig" å det gillas. Hm, tagit det lugnt i allmänhet. Ska på kalas idag, förresten! Mycket skojjs, tror jag? Aa, men klart det blir.. Får jue träffa tjocka släkten!

Vi hörs! Bye

Tycker om ♥

Kommentarer
Postat av: My

Sv; Jaa, att glömma kuponger hemma, hade ju varit något ibland.. (: Men får man på mobilen, så.. Då glömmer man det nog mindre.
Jovars, helgen har varit bra. Dock måste jag plugga idag :/ Själv då?

2008-03-16 @ 12:45:22
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Sandra

Jaha, Det låter juh skoj (:
Sundsvall va länge sen man va i, men dä ä juh alltid skoj. Man bruka juh alltid göra av med så mkt pengar :/

2008-03-16 @ 14:47:50
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0