Ska börja med att berätta...

..att jag är den mest lätt-på-lurade människan på denna planet! Allt som är gratis, nästan, går jag med på. :)
Jag kom fram till SJ, bokade mina biljetter, gick finnemang. Han sa två gånger hur jag hade bokat, visste han att jag var trög eller? Tydligen..
Iaf, så:
"Han; Har du SJ kort?
Jag: Vad är det?
Han: Det är så här, Blablabla, blablabla, sen kan du använda dom poängen i bistron..."

Det va nog det jag föll för, att det gick att använda i bistron. Så japp, nu e jag medlem på något vis på SJ, så nu jäklar blire resa av!

Nä, nu blir det frukost och lite nytta gjort! Hörs under dagen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Låter bra det att dagen varit bra iaf, hittills. :) Min dag har varit bra, fast jag är rätt seg- Sovit för mkt-syndrom, kanske ;) Ha ha! Lättlurad vet jag väll inte om jag vill kalla dig. :) Du har iaf lite fler förmåner nu :)

2008-03-14 @ 10:38:48
Postat av: Sandra

Spännande :D Vart ska du åka nånstans? (:

2008-03-14 @ 10:41:00
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0