Se där..

Den här påsken har jue varit riktigt nice, hittills iaf :)
Gårdagen va riktigt bra, jag trivdes! Dålig mottagning men :P Det är sånt man får ta ibland! Å dagen idag har varit skön, va ute å gick. Gick te pappa som satt ute på sjön å fiska. Så jag fiskade lite jag med! :) Kallt va det så jag frös som fan! Fick jag nån fisk? Det kan va osagt! ;)
Ja just! Jag gjorde en tårta idag också.. Riktigt fin blev den, med jordgubbar på. Smakade den dock inte men, dom sa den va go  :)

Kvällen ikväll blir lugn som en filbunke, lite softa pysa å mysa. Inget märkvärdigt med andra ord.
Blir kanske lägga in lite bilder sen, några så där.. :)

Pussåkram. Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0