Nytt inlägg.. Jajamän!

Inte så mycket att skriva. Tror jag..
Har jobbat i helgen, har faktiskt varit riktigt roligt. Träffat jobbarkompisarna igen. Hehe, ja jisses. Mycket skojj kan hända även där :P

Sen är det segt, är super trött. Är nog en förkylning som ligger å lurar å vägrar bryta ut. Attans skit. Har jue inte tid att sjuka ner mig nu jue. Nej icke. Framför allt inte ork att gå runt att va seg, bryt ut, bli sjuk, frisk snabbt. Mitt motto :P

Ja imorgon blire stan och skola igen. Trevligt. Roligt att träffa dom igen :) Igen? Va jue bara lite över en vecka sen sist, men ändå :)

Blivit fint väder igen, lite snöslask har väl ingen dött av? Iaf inte när solen lyser lite och det droppar ifrån taken. Det går åt rätt håll :D Vååååår!
Vad är det med mig? Jag brukar inte sjunga för våren, jisses.. Blivit galen? En släng ditåt..

Nu blire soffan, telefonen å Ztv. En mycket bra kombination!

Pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0