Lite så där.. konstigt :)

Ja alltså, jag är jue en väldans morgontrött människa.. Inget jag är glad för, för skulle va nice att vakna pigg liksom. Så morgon och jag är inte ett bra team, vi drar helt enkelt inte jämnt.
MEN, nu har de liksom förändras. Eller det är inte rätta ordet, men det har  blivit, snett. :) Jag somnar sent och när klockan ringer, ja då är jag pigg. JAG VAKNAR PIGG. Ja jisses, hör inte till vanligheterna. Men det är såå skönt.
Så det jag ska komma fram till, att helgen har jag inte sovit mycket. Det kan jag inte skryta med alltså, klev upp sex igår morse. Somnade seeeent som tusan inatt. Men jag är såå utvilad. Det kan bli tokigt. :) Men glad e jag för det.

Just gjort mig klar för skolan. Blir en snabbis-dag. Ett till fyra, så lär jue inte hinna slå ner fläsket så slutar vi. :)

Ja just det, bio. Jag vill fortfarande gå på bio! Men ingen att gå med, å inget att se. Inte så bra. Men hör på denna, jag ska få se Råttatouille, med sällskap. Haha, me längta. Haha.

image3

Nä nu måste jag bege mig, men ni får ha en superdag! För det tänker jag ha.. Bye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, den ä såå bra :D hur söt som hellst. Hoppas du oxå få en bra dag (:

2008-03-10 @ 13:09:57
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Hoppas dagen varit bra :)

2008-03-10 @ 17:40:53
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Larissa

Hallå där vännen!
Hittade dig genom sandra, visste inte att du också hade en blogg :P Roligt, ska börja läsa den också!!
KRAM

2008-03-10 @ 20:20:02
URL: http://larissaoikari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0