Ja idag..

..kan jag lova att jag vädrat plånboken rejält! :)
Haha, hittat massa roligt nytt skoj :) Det är tur jag ska jobba i helgen så jag får mig lite pengar :P
Dagens inköpt :
- Ny väska. Inte behövligt, men den verkligen skrek att jag skulle köpa den. Mycket fin, enligt min åsikt :)
-
En klänning, rödaktig. Ja jag längtar fortfarande efter lite vår :)
- Ett träd, att hänga smycken på.
- Och då givetvis köpte jag lite smycket :)
-
Hm.. Va det nå mer? Jo just tusan, en tröja
- En kjol.

Ja, det blev litegrann. Men det va mycket rea. Å vad tycker man om sånt? Ja man klagar jue inte över att det är billigare direkt.
Men en sak kan jag klaga på, å det är kassörskorna, eller hur stavas det? Dom är otrevliga till tusen i Östersund. Försökte le å va lite trevlig. Men inte ens det funka utan det va sura miner.

Så måste jag bara tillägga, sista raden. Att liksom det känns som det vänt. Nu är jag glad igen! Glad som tusan, lycklig? Ja, kanske till å med det :) Men känns bra! Tack för det :)

Nu blir det middag..

Trevlig helg. Kramåhej


Kommentarer
Postat av: My

Yeah! Dagen har vart bra, men enormt seg.. Ha ha! Du fick till lite bra inköp ser jag ;) Kul!

2008-03-07 @ 23:02:32
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0